dinsdag 28 juli 2020

GEEN THUIS- of TUINCAFÉ tot nadere berichten

Bij toeval las ik het bericht op de site van het Algemeen Dagblad, waarin gewag wordt gemaakt van oplopende Corona besmettingen in Waddinxveen. Waddinxveen valt de twijfelachtige eer te beurt om in de top 5 van het aantal gemeenten in Nederland te staan met de meeste vastgestelde Corona besmettingen per 100.000 inwoners. 
Reden voor ons om op het moment maar even geen bijeenkomsten te plannen, zeker gezien de gemiddelde leeftijd van de deelneemsters van ons Handwerkcafé. Jammer, maar voorzichtigheid is en blijft geboden.

Intussen handwerken we natuurlijk thuis wel lekker door. Stuur me vooral foto's van jullie werk, zodat we in elk geval geïnspireerd kunnen zijn en blijven. Zeer binnenkort komen de speldenrolletjes hier voorbij, wat op zich al vast weer voor inspiratie zal zorgen.

Pas op jezelf, blijf gezond!

Dit patroon heet Morning Light
en werd ontworpen door Barbara & Cheryl.
Ingelijst en aan de muur, yey!





en dit is mijn versie van de 
English Whitework Sampler,
waarin ik dingen naar mijn
smaak aanpas en aanvul.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten