zondag 29 augustus 2021

Op de weggeeftafel!

Wat is het toch geweldig dat mensen ons weten te vinden als ze handwerkspullen weg te geven hebben. Deze week een tasje opgehaald bij Sandra, die ik ken van de wandelingen met de hond in het Gouwebos. Twee weken geleden mijn schoonzusje met een stapel borduurbladen..

Om iedereen de kans te geven deze schatten te bemachtigen voor een klein prijsje, zet ik ze hieronder, met een prijs suggestie. Alle opbrengst gaat direct naar de stichting Care for Family, de Waddinxveense voedselbank. 

De Just Cross Stitch bladen zijn altijd zeer geliefd en eigenlijk tijdloos. Misschien heb je al een aantal nummers en wil je je verzameling compleet maken? Ik wil graag het beste resultaat voor de voedselbank, dus mogen deze weg voor € 6 per stuk.

De overige bladen mogen weg voor € 2,50 per stuk. 

Bakje met blomstergaren, € 5.

Borduurwerk met planten, € 2.

Borduur ring, goede kwaliteit, doorsnee 25 cm, € 1.

Overige boekjes € 0,50 en 1,00

Meenemen woensdag in het Handwerkcafé, of verzendkosten voor de koper. 

Neem niet alleen een twee euro munt mee voor de koffie of thee, maar dus ook extra kleingeld voor iets van de weggeeftafel. We kunnen niet wisselen. 

Kom je niet naar het Handwerkcafé woensdag en wil je toch graag wat kopen? Mail mij even! handwerkcafewaddinxveen at gmail.com (zonder spaties met apestaartje)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten