zondag 28 juni 2020

We blijven nog even zwerven, als handwerkcafé..

Afgelopen week was het gezellig bij Cora. Komende week kunnen we weer bij mij in de tuin samen komen, vooropgesteld dat het weer een beetje meewerkt. Opnieuw houden we de limiet van bezoeksters op 8 personen, zodat we de anderhalve meter kunnen waarborgen. Bel me even als je wilt komen. 06/18749712.

Jannie heeft contact gehad met de beheerder van het Suytend, en die heeft besloten begin augustus met anderen te overleggen of en hoe de recreatie ruimte weer open kan. Dus tot die tijd blijft het een beetje zwerven met de bijeenkomsten van het Handwerkcafé.


Ondertussen wordt er thuis natuurlijk wel gewoon doorgeborduurd. Meer dan anders zelfs voor sommigen. Celine stuurde me de foto van dit mooie werk, om op het blog te plaatsen.

Een prima idee. We zien je natuurlijk het liefst zelf in de tuin/het café, maar als je niet kunt, of liever nog even wacht, is het een goed idee om werk waar je trots op bent met een foto met mij te delen. Dan zet ik het op ons blog.

Intussen is de uitwisseling van speldenrolletjes in volle gang en zijn er zelfs al speldenrolletjes af. We wachten nog even met verzenden tot de laatste week van juli, zodat iedereen voldoende tijd heeft. Op Facebook waren al sneak peeks te zien en twee rolletjes hadden dezelfde kleuren.. maar ze zullen vast volkomen anders uitpakken..

Ik hoop dat we elkaar komende week gaan zien. Vergeet niet je aan te melden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten