woensdag 14 november 2018

10 jaar Handwerkcafé Waddinxveen!

Het Handwerkcafé bestaat deze maand tien jaar. In die tien jaar zijn er zoveel draadjes gesponnen tussen de vrouwen van ons café.. het contact onderling is zo waardevol, de inspiratie zo fijn.. en wat ik nooit kon bedenken voor ik het café oprichtte, is dat we via ons blog en Facebook tot ver buiten de gemeente Waddinxveen contact zouden hebben met handwerksters..

De vrouwen van ons café krijgen een mini cadeautje van mij persoonlijk, om te laten merken hoe blij ik met onze groep ben. Het is een badge houder, waarmee men in ziekenhuizen e.d. een pasje aan het uniform bevestigt. MAARRR.. je kunt het natuurlijk ook gebruiken om je schaartje aan je trui te hangen. Zó handig, het is altijd bij de hand, en nóg belangrijker, het valt niet meer op de grond!


Het liefst zou ik iedereen in de feestvreugde laten delen en ook aan onze online vriendinnen een aardigheidje uitdelen, maar dat kan met 367 leden op FB en een veelvoud daarvan dat ons blog leest natuurlijk niet. Daarom verloot ik vijf van de mini cadeautjes aan dames die mij via dit bericht laten weten dat ze in aanmerking willen komen..

Mail naar handwerkcafewaddinxveen at gmail.com (zonder spaties met apestaartje) of reageer op de Facebook groep Handwerkcafé Waddinxveen, en je dingt mee..

1 opmerking:

  1. Ik was er maar twee keer op deze leuke gezellige bij een komst.
    Maar door vele tegenslagen kan ik niet aan wezig zijn.
    Volg alles om over jullie schouder te kijken.
    Natuurlijk wil iedereen dit leuke scharen hanger ontvangen, maar zoals jij schrijft er zijn er zoveel die dit willen.
    Ga zo door met deze gezellige en leerzame bij een komst

    BeantwoordenVerwijderen