donderdag 22 oktober 2020

Kerst- of winter uitwisseling.

Hanna's 1e kerst
Gezien het enthousiasme bij de vorige uitwisselingen, doen we dit jaar nog 1 x een uitwisseling. Het kan nog net. Doe je mee? Dit is wat we gaan doen:

  • We maken een klein ornamentje, dat bijvoorbeeld in de kerstboom kan hangen. Het hoeft niet per sé voor Kerstmis te zijn, het mag ook een winters thema hebben.. De uitwiseeling staat open voor iedereen die van handwerken houdt. Ook deelneemsters buiten Nederland zijn uitgenodigd mee te doen.
  • Je gaat borduren, haken, breien, quilten, punniken, frivolité-en, of je maakt iets met vilt, de mogelijkheden zijn legio.
  • We corresponderen via email. Alsjeblieft, stuur me geen whatsappjes, Messengerberichten of rooksignalen over uitwisselingen. 😅 Ik houd het overzicht door mijn mail te bekijken en raak al het andere kwijt.
  • Geef in je mail je naam, adres, en liefst ook een telefoon nummer zodat ik je kan bereiken. Zeg ook of je eventueel een buitenlandse partner wilt hebben.
  • Je geeft je op voor de 30e van deze maand: handwerkcafewaddinxveen@gmail.com
  • Je krijgt een partner toegewezen op of voor 2 november en we versturen in de week van 8 december, om de grote kerstdrukte bij de posterijen enigszins voor te zijn.

  • Je houdt mij op de hoogte als er zich een probleem voordoet, zodat ik kan zorgen dat de uitwisseling gezellig verloopt.
  • We doen er een kort briefje of kaartje bij waarop je eigen naam en adres staan, zodat de ontvangster je kan berichten.
  • Je stuurt mij, Lilian, na ontvangst van je ornamentje een foto. Maak voor alle zekerheid ook een foto van het ornamentje dat je opstuurt, zodat als het mis mocht gaan met de post, je tenminste nog een foto hebt.





Voor kleindochter Pauline


Laten we spelen!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten