donderdag 28 mei 2020

Naaldenboekjes III

Kijken jullie weleens naar Boer zoekt vrouw? Kennen jullie het moment waarop Yvon Jaspers luidkeels roept: "DE BOEREN" op het moment dat de uitgenodigde vrouwen de boeren  voor het eerst ontmoeten?

Ik heb de neiging nu te roepen: DE NAALDENBOEKJES! Wat hebben we genoten om op de Facebook groep elkaar een beetje lekker te maken door mini-stukjes van de naaldenboekjes in de maak te laten zien.. en toen er eenmaal boekjes werden bezorgd, telkens weer een ander juweeltje te zien voorbij komen. Ik presenteer ze hier nu allemaal. In willekeurige volgorde. Wat zijn ze mooi. En allemaal uniek!

Helaas is tot op heden één van de boekjes niet aangekomen. De maakster heeft ongevraagd een tweede naaldenboekje gemaakt en verstuurd, dit keer aangetekend, maar jammer genoeg is ook dat nog niet gearriveerd. Het boekje komt uit Italië, en als je nagaat welke ramp zich daar dit voorjaar heeft voltrokken, kan ik wel bedenken dat de post er misschien langer over doet. De vrouw die tot nu toe niets kreeg, komt bij mij een naaldenboekje uitzoeken als vervanging, want ik was zó enthousiast over het maken van deze boekjes, dat ik er in totaal 9 maakte.. keuze genoeg dus! En wie zal het zeggen, uiteindelijk heeft zij dus straks wel 3 mooie naaldenboekjes!


Rita voor Cora
Angelique voor Silvana

Henny voor Helga

Henriet voor Esther

Lies voor Angelique





José voor Henny




Geke voor Riet



Monique voor José


Rina voor Monique
Jannie voor Lilian

Cora voor Anastasia

Ans voor Gerda

Gerda voor Geke

Nan voor Wil

Gerry voor Annelies
Riet voor Ria





Martha voor Gina
Ingrid voor Rina
Lilian voor Ans
Esther voor Jannie

Gina voor Marry

Helga voor Martha
Lilian voor Lies

Annelies voor Rita
Ria voor Gerry
Silvana voor Nan

Marry voor Henriet
Anastasia voor Ingrid





Geen opmerkingen:

Een reactie posten