woensdag 5 december 2018

Snoepwinkel: Atelier La Vivere in Zoetermeer

foto copyright Atelier La Vivere
Op Facebook prominent aanwezig, toch was ik er nog nooit geweest. Mijn logé breit graag en veel, en wolwinkels zijn voor haar wat borduurwinkels voor mij zijn. Een mooie gelegenheid dus om samen Atelier La Vivere te ontdekken.

Toen we huiswaarts keerden, was mijn vriendin heel enthousiast, zo'n leuke winkel was ze thuis in Engeland niet eerder tegen gekomen. Ook ik was onder de indruk. Ten eerste is er veel keus, maar belangrijker is dat je je direct welkom en op je gemak voelt door de gezellige ontvangst, het aanbod van koffie of thee, de vele voorbeelden van breiwerk. Is dit dus een winkel voor alleen brei- en haakliefhebbers? Zeker niet!

De collectie omvat óók borduurgaren, -stof, patchworkstofjes, kartonnage artikelen, bouwpakketten voor houten figuren en een en ander aan huis parfum e.d.

Voor wie het beter uitkomt dan de woensdagmiddag bij ons te komen handwerken; ze houden elke woensdagavond en vrijdagmorgen workshops.

Zelfs ik, niet-echt-een-breister, ging met een bolletje wol naar huis..
foto copyright Atelier La Vivere

Geen opmerkingen:

Een reactie posten