donderdag 26 november 2015

Jannie leert reticella: uitdaging!

We zijn inmiddels een aardig stuk op weg met de vensters uit 'Il reticello". Heb je er al aardigheid in om het boek verder te bekijken en uit te puzzelen hoe de kantvullingen worden geborduurd?

Dan hebben we hier een uitdaging voor je :-) Handwerkwinkel Ricamiamo insieme (Laten we samen borduren) heeft freebies in kerstsfeer ontworpen. Hier vind je de werktekeningen.

Wie stuurt mij een foto van haar uitvoering van een van de patroontjes reticella in kerstsfeer? De eerste krijgt van mij een stukje 15 draads linnen om een geurzakje/kerstornamentje op te borduren..

deze foto is de uitwerking van een van de werktekeningen in de link.
Meer foto's en een leuke handwerkwinkel vind je hier:
http://www.ricamiamo-insieme.com/index.php?page=free-classico.html

2 opmerkingen:

  1. O wat een leuke uitdaging. Ik ga er eens kijken wie weet oukt het me al om er eentje te maken. Bedankt voor de link.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee ik nog niet hoor. Bewaar het voor Pasen ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen